Diverse
“PASTRAVUL DE ARGINT”
vineri, 13 iulie 2018

Odată cu deschiderea sezonului la păstrăv, ardeam de nerăbdare să fac o ieşire pe malul râului la un pescuit cu năluci, special destinate pescuitului la păstrăv indigen şi curcubeu.

Cum apele râului unde urma să pescuiesc erau foarte tulburi şi cu debit mare, am luat cu mine şi două lansete pentru pescuitul crapului, deoarece asociația pescarilor din care fac parte are şi câteva bălți, special destinate pescuitului la crap.

Am ajuns dimineața devreme, am constatat apa râului, cam mare pentru pescuitul păstrăvului, şi am decis să lansez 2 bețe, la montură fixă, pentru crap. O lansetă pentru mine iar cealaltă petru Emma, fiică mea. Ea, având dreptul de a pescui, însoțită de mine, gratis până la vârsta de 14 ani. Am montat bețele, unul la boabe de porumb iar celălalt la boiles. Am aşteptat cam două ore, fără nici o mişcare din partea peştilor, după care ne-am apucat de gătit deoarece se apropia vremea prânzului. Fără prea mult optimism şi o vreme urâtă, cu ploaie şi vânt, am decis să punem capăt acestei ieşiri la pescuit pe malul lacului. În timp ce ne pregăteam de plecare, pe o ploaie aproape torentială, pe lanseta fiicei mele am auzit clopoțelul care indica clar trăsătura peştelui. Iar, cum eu eram plin de bagaje în drum spre maşină nu am fost îndeajuns de rapid să iau lanseta în mână, să contrez şi să înțep peştele care părea foarte hotărât. După două atacuri turbulente, lanseta fiicei mele a aterizat direct pe malul lacului după care s-a scufundat cu o viteză destul de mare şi s-a făcut nevazută numaidecât, trasă spre adâncimea lacului de peştele hotârăt să-mi lase fetița fără undiță. Nu prea aveam mare lucru de făcut, decât să-mi caut cuvintele pentru ami consola şi liniştii fetița la aflarea veştii care, şi pe mine, ca pescar, m-a pus pe gânduri.

KIRVAJ U RAVNIKU
vineri, 13 iulie 2018
U petak 29.06.2015. Ravničani proslavili su svoje zaštitnike, sv. apostole Petra i Pavla.      U crkvi iz Ravnika nalazi se velika oltarna slika posvećena...

MEDUNARODNI DIDAKTICKI SKUP U KARAŠEVU
luni, 02 iulie 2018
     U Karaševu je u središnjem sjedištu ZHR-a, 18. svi-bnja 2018. godine Dom nastavničkog osoblja, u partnerstvu sa Školskim inspek-toratom župa...

VRIJEME TULIPANA
joi, 03 mai 2018
     Među raznim, mirisnim ili manje mirisnim, proljetnim cvijećem probuđene prirode, jedno se posebno ističe svojom neobičnom ljepotom.  &nbsp...
Citeste mai departe...

CETVRTA NAGRADA NA LIKOVNOM NATJECANJU “ZELENO I PLAVO PUTOVANJE”
joi, 03 mai 2018
     Učenici Osnovne škole br. 2 iz Karaševa osvojili su četvrtu nagradu na 18. ediciji međunarodnog likovnog natječaja „Zeleno i plavo p...

GÂNDURI BUNE ÎNAINTEA DESCHIDERII NOULUI SEZON AL PESCUITULUI LA PASTRAV
joi, 03 mai 2018
După lunga perioadă de prohibiție din iarnă, în timpul căreia peştii au avut parte de linişte şi odihnă, urmează deschiderea noului sezon de...
Citeste mai departe...

„OUA ÎNCONDEIATE DE PASTI”
joi, 03 mai 2018
      În perioada 26-30 aprilie 2018, în cadrul programului Școala Altfel ”Să știi mai multe, să fii mai bun!”, școlarii ș...
Citeste mai departe...

REGELE, COMUNISTII SI COROANA. ADEVARATA ISTORIE A ABDICARII LUI MIHAI I.
vineri, 20 aprilie 2018
Knjiga je predstavljena u Palaći Elisabeta, mjesto u kojem je kralj Mihai bio prisiljen odreći se rumunjskog prijestolja.      Dana 16. ožujka, u 18.00, u nazo...

PESCUITUL ÎN TIMPUL IERNII
vineri, 20 aprilie 2018
Iarna, pescuitul intră într-o pauză destinată atât pescarilor hoinari, cât şi celor cărora le place pescuitul staționar, mai puțin celor care p...

<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 1 - 9 din 203

Galeria foto

Sample image

Pogledajte i foto galeriju koja se nalazi na našem sajtu. Stavili smo zanimljive slike koje govore o našoj prošlosti.

Link-uri interesante

Stavili smo nekoliko znimljiva linka koji vode prema stranicama na kojima se isto mogu prikupiti informacije o rumunjskim hrvatima.