Home arrow Hrvatska grancica arrow Administratia
Administratia
Bugetul – mic si dragalas! PDF Imprimare E-mail
marti, 13 martie 2012
Bugetul – mic si dragalas!

În geroasa dimineaţă a ultimei zile de ianuarie din 2012, Primăria Lupac a convocat membrii Consiliului Local ai comunei la o primă întrunire a acestui an.

     Modesta încăpere din vechiul corp al Primăriei, care urma să găzduiască şedinţa, a devenit neîncăpătoare pentru primar, secretar, cei unsprezece consilieri plus un bonus de auditoriu format din câţiva cetăţeni activi ai comunei şi subsemnatul – reprezentant al presei.

     Sala de şedinţe a corpului doi al Primăriei a devenit astfel a doua destinaţie a participanţilor, evitându-se în acest mod posibilele îmbrânceli şi înghionteli cauzate de lipsa de spaţiu. Eh, de era şi căldură, ar fi fost chiar bine... Totuşi, ca să fim corecţi, discuţiile din ce în ce mai aprinse de pe parcursul dezbaterilor au reuşit să suplinească într-un final până şi acest „mic” neajuns. Şedinţa a debutat cu un raport al cheltuielilor şi al încasărilor Primăriei din anul precedent. Astfel, venitul total pe anul 2011 a fost de 2.882.917 de lei. Din veniturile proprii s-au obţinut 401.700 lei; din cote şi sume defalcate din impozitul pe venit s-a primit suma de 558.000 lei, iar din cotele defalcate pentru echilibrarea bugetelor locale s-a obţinut suma de 1.187.000 de lei. Din valorificarea unor bunuri, Primăria a încasat 23.190 de lei, iar subvenţiile acordate pentru încălzirea cu lemne a locuinţelor au însumat 12.526 de lei. În schimb, pe anul 2011 Primăria Lupac a cheltuit în total 2.871.121 de lei. Din această sumă, pentru funcţionarea administraţiei locale a comunei a fost nevoie de 515.400 lei, din care 224.300 de lei au reprezentat salariile angajaţilor Primăriei şi îndemnizaţiile consilierilor; 167.000 de lei au fost folosiţi pentru întreţinere şi reparaţii, iar restul de 123.800 de lei au fost investiţi pentru amenajarea parcării Primăriei. Pentru „Ordine publică şi siguranţă”, mai precis pentru plata salariilor paznicilor, anul trecut s-au cheltuit 18.700 de lei. Pentru învăţământ a fost alocată suma de 936. 000 de lei, iar pentru cultură, recreere şi religie s-au cheltuit 168.600 de lei. Pentru plata salariilor asistenţilor sociali s-au cheltuit 84.300 de lei. În dreptul capitolului„Locuinţe, servicii şi dezvoltare publică” figurează cifra de 147.219 lei. Din această sumă de bani: 12.526 de lei s-au folosit pentru lămpile de la iluminatul public şi reparaţii la instalaţia de alimentare cu energie electrică a comunei; 69.600 de lei au reprezentat plata pentru studiile de reevaluare a patrimoniului şi a planului urbanistic general. Pentru transporturi a fost alocată suma de 773.000 de lei, din care 60.000 de lei au reprezentat cheltuieli materiale pentru întreţinere, iar suma de 714.000 de lei a fost plătită pentru turnarea covoarelor asfaltice.

Citeste mai departe...
 
Ciljevi karasevske opcine u 2012. godini PDF Imprimare E-mail
luni, 13 februarie 2012
Ciljevi karasevske opcine  u 2012. godini
Ušli smo u novu godinu i, kako to uvijek biva, načelnici s čela zajednica određuju prioritete i ciljeve koje žele postići, nastavljuju ili privode kraju projekte zapo&#...
Citeste mai departe...
 
Primaria Lupac la începutul lui 2012 PDF Imprimare E-mail
vineri, 10 februarie 2012
Primaria Lupac la începutul lui 2012
Fiecare început de an reprezintă şi un nou început de drum.      După ce şi-au trecut în revistă realizările şi nea...
Citeste mai departe...
 
<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 6 7 8 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 64 - 66 din 66

Galeria foto

Sample image

 Pogledajte i foto galeriju koja se nalazi na našem sajtu. Stavili smo zanimljive slike koje govore o našoj prošlosti.

Link-uri interesante

Stavili smo nekoliko znimljiva linka koji vode prema stranicama na kojima se isto mogu prikupiti informacije o rumunjskim hrvatima.
www.restaurante-fastfood.com