Home arrow Hrvatska grancica
Hrvatska grancica
A DOUA PASIUNE!
luni, 24 aprilie 2023
Când nu sunt la pescuit s-au nu mă pot duce, atunci când sezonul este închis, îmi place să-mi petrec timpul liber în bucătărie, să gătesc ...

OBOSIREA PESTELUI!
luni, 20 martie 2023
Un lucru foarte important în pescuitul peștilor mai mari este obosirea acestora în timpul drilului după înțepare, aici mă refer la peștii care depă...
Citeste mai departe...

PESCUITUL LA PASTRAV IN LUNA LUI BRUMAR!
joi, 19 ianuarie 2023
Profitând de o toamnă târzie, am ieșit la o partidă de pescuit pe malul râului Mur, în Austria, unde capturile demne de imortalizat cu telefonul mobil nu au &i...

PESCAR CU INVITATIE!
miercuri, 21 septembrie 2022
De câteva luni bune a venit un nou coleg de muncă la noi în fabrică și nu mică mi-a fost surpriza să constat că era și el, la fel ca mine, un împ...

LUNA LUI CUPTOR!
vineri, 12 august 2022
Pentru pescarii neîndemânatici în capturarea păstrăvului, cleanul este cel mai cunoscut pește pe care-l prind mai intens și cu mai multă plăcere. ...

16 MARTIE!
joi, 21 aprilie 2022
Ziua de 16 martie este pentru mine una foarte specială, cel puțin de când mi-am luat inima în dinți și am decis să emigrez într-o țară stră...

IMBRACAMINTEA PESCARULUI SPORTIV!
luni, 11 aprilie 2022
Pe lângă uneltele adecvate metodei de pescuit practicate, pescarul sportiv mai are nevoie și de o îmbrăcăminte potrivită modului de pescuit.   &...

AMINTIRI LA GURA SOBEI!
luni, 21 februarie 2022
Lunile ianuarie și februarie reprezintă un mare gol în inima oricărui împătimit pescar al apelor de munte și al pescuitului la păstrăv!  &n...

PASTRAVI PRIN ZAPADA!
marti, 18 ianuarie 2022
În Austria, în zona unde locuiesc, iarna și-a intrat în drepturi depline încă de la finele lunii noiembrie când au fost semnalate temperaturi foarte scă...

IN CAUTAREA LOSTRITEI!
luni, 10 ianuarie 2022
Lostrița este cel mai mare pește din apele râurilor de munte, mă refer la cele cu debit mare, unde adâncimea apei atinge în unele locuri chiar și trei, patru me...

PASTRAVUL DE ARGINT!
vineri, 19 noiembrie 2021
Am decis într-o după amiază, după programul meu de lucru, să-mi încerc norocul la un pescuit de păstrăv curcubeu sau lostriță în proximita...

PESCUIT STATIONAR!
marti, 03 august 2021
La sfârșitul lunii mai (florar), am decis împreună cu fiică mea să facem o ieșire cu cortul, pe malul unui lac sălbatic din apropiere, la un pescuit sta...

LA PESCUIT CU EMMA!
joi, 08 iulie 2021
     Cum în luna aprilie a anului peștii și viețuitoarele subacvatice din apele dulci ale râurilor de șes și de munte încep să pri...

PESCUIT URBAN !
vineri, 25 iunie 2021
     Deși nu-mi place cum sună, pescuitul în zona orașului unde locuiesc reprezintă aproximativ 70% din suprafața de pescuit a asociației din ...
Citeste mai departe...

DESCHIDEREA SEZONULUI DE PESCUIT, 2021!
luni, 12 aprilie 2021
În Austria, sezonul de pescuit la păstrăvul indigen și curcubeu se deschide după 16 martie, iar pentru prima partidă de pescuit din acest an am ales o zonă cu ap...

STRATEGII PENTRU PESCUITUL RAPITORULUI
vineri, 19 martie 2021
      Odată cu sfârșitul lunii februarie vremea de afară se încălzește încetișor, iar gheața din râuri și de ...
Citeste mai departe...

CLEMENTA LA INCHIDEREA SEZONULUI DE PESCUIT PENTRU ANUL 2020!
marti, 23 februarie 2021
În ultima zi a anului am decis să fac o scurtă ieșire la un pescuit de păstrăv, la doar câteva grade celsius sub zero!      Am ales u...

DECEMBRIE, LUNA CADOURILOR!
miercuri, 27 ianuarie 2021
Sezonul rece al iernii ne aduce tuturora mari satisfacții și multe bucurii, copiilor jucării, iar pescarilor capturi frumoase și memorabile, cum a fost și în cazul ...
Citeste mai departe...

PESCAR HOINAR IN ANII CARE AU FOST!
miercuri, 20 ianuarie 2021
     Hoinărind prin amintiri în contextul pandemiei, o pandemie care a afectat întreaga economie pe plan mondial, am hotărât să vă împ...

AMINTIRI DE TOAMNA!
vineri, 27 noiembrie 2020
Toamna este unul dintre cele patru anotimpuri ale anului, anotimp care face legătura dintre vară și iarnă, iar ca pescar hoinar şi împătimit ce sunt, anotimpul ...

<< Start < Inapoi 1 2 3 4 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 1 - 20 din 67

Galeria foto

Sample image

Pogledajte i foto galeriju koja se nalazi na našem sajtu. Stavili smo zanimljive slike koje govore o našoj prošlosti.