Home arrow Hrvatska grancica arrow Aventuri la pescuit
Aventuri la pescuit
PE APE SALBATICE! PDF Imprimare E-mail
miercuri, 19 iunie 2019

Cu o săptămână înainte de Paşte, familia mea a plecat în România, iar eu am fost nevoit să mai rămân în Austria câteva zile în plus, din cauza unei urgențe la firma unde lucrez.

Astfel am avut parte de un sfârşit de săptămână singur printre străini şi departe de casă, de pe urma căruia am profitat din plin, făcând o ieşire la un pescuit de crap, pe ape sălbatice, lângă granița cu Slovenia.

Un loc frumos şi de poveste, cu un lac imens, aprovizionat cu două râuri care se scurg în acesta şi câteva bălți pline cu peşti şi ape adânci, dar şi cu foarte multă vegetație. Un fel de mini-deltă. Plănuisem această ieşire la pescuit până la cel mai mic detaliu, cu câteva zile înainte de plecare, de frică să nu uit ceva important acasă, fără de care această aventură să devină imposibilă. Am plecat cu noaptea în cap, în speranța ocupării vreunui loc mai bun de pescuit şi cât mai prielnic pentru campare cu maşina, având în vedere faptul că urma să înnoptez pe malul unui lac necunoscut. Am ajuns dimineața devreme în jurul orei 7:00, am plătit cotizația pentru pescuit, după care am plecat în căutarea unui loc propice pentru tabāră, unde urma să-mi petrec următoarele 24 ore pe malurile unor ape sălbatice, încă necunoscute mie.

Odată ajuns pe malul bălții, primul lucru, şi foarte necesar în astfel de cazuri, a fost să momesc locul unde urma să pescuiesc cu nadă din belşug. O nadă făcută de mine cu o zi înainte: făină de porumb şi făină de grâu, amestecată cu miere şi usturoi pisat, care după părerea mea este cea mai eficientă nadă pe ape necunoscute şi sălbatice. Am făcut bulgări mari cât pumnul, în care am adăugat viermuşi de carne, râme roşii şi boabe de porumb și pe care le-am aruncat la câțiva metri distanță de malul apei, fix în locul unde urma să pescu-iesc şi să-mi lansez lansetele cu momeli , care mai de care mai spectaculoase, începând de la boiles, pops-upuri, migdale, nuci, etc, până la viermuşi de carne şi boabe de porumb înmuiate în lapte cu bere săptămâni întregi şi care put insuportabil, dar, care s-au adeverit a fi, de această dată, cele mai eficiente.

PESCUITUL CLEANULUI IN COPILARIE! PDF Imprimare E-mail
marti, 21 mai 2019
PESCUITUL CLEANULUI IN COPILARIE!
Cleanul este un peşte omnivor care mânăncă aproape orice, de la insecte, peştişori, resturi vegetale până la raci, șoareci şi chiar broaște...

DESCHIDEREA SEZONULUI DE PESCUIT 2019 PDF Imprimare E-mail
marti, 07 mai 2019
DESCHIDEREA SEZONULUI DE PESCUIT 2019
     Aşteptând cu sufletul la gură deschiderea noului sezon de pescuit nu am mai ținut cont de vremea capricioasă de afară şi de temperaturile...

AMINTIRI FRUMOASE CU BELDITE SI SCOBARI! PDF Imprimare E-mail
luni, 25 martie 2019
AMINTIRI FRUMOASE CU BELDITE SI SCOBARI!
Prima dragoste a copilăriei mele a fost pescuitul sportiv, iar în unele cazuri, chiar şi cel mai puțin sportiv.      Copilărind pe malul frumosul...

PESCAR PE ALTE MELEAGURI! PDF Imprimare E-mail
joi, 21 februarie 2019
PESCAR PE ALTE MELEAGURI!
Cum în ultima vreme pescuiesc mai tot timpul anului în Austria, am decis să vă împărtășesc încă o aventură petrecută pe malul r&acir...